مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 13:052020-08-09اقتصادي

با حضور معاون رییس جمهور مرکز نوآوری ورامین افتتاح می شود


با حضور معاون فناوری رییس جمهور مرکز نوآوری ورامین افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حسین کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مراکز نوآوری، با هدف جذب خلاقیت ها و نوآوری افراد در جامعه  ایجاد می شوند تا محصولی را بر مبنای دانش و پژوهش تولید و به بازار عرضه کنند.

وی افزود: این مراکز با تأمین بودجه فعالیت خود از شرکت هایی که به آن ها وابسته اند و یا شرکت هایی که طرح ها را به آن ها می فروشند به حیات خود ادامه می دهند.

فرماندار ورامین تصریح کرد: این مراکز به عنوان شتاب دهنده از شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها حمایت کرده و با پشتیبانی چندماهه از ایده های خلاق، آن ها را تا نهایی شدن و عرضه به بازار همراهی می کنند که با راه اندازی این مرکز در شهرستان ورامین، فصل جدیدی از پیشرفت و توسعه به ویژه در حوزه اشتغال جوانان تحصیل کرده آغاز می شود.

کاغذلو ادامه داد: مرکز نوآوری شهرستان ورامین با حمایت های مادی و معنوی معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و همکاری نزدیک مرکز تحقیقات کشاورزی استان تهران در محلی که از سوی این مرکز تحقیقاتی در نظر گرفته شده راه اندازی شده است.

وی تصریح کرد: این مرکز علمی در سوله ای به مساحت 700 مترمربع و با اعتبار 4 میلیارد و 200 میلیون ریالی اختصاص یافته از سوی معاونت علم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور معاون رییس جمهور مرکز نوآوری ورامین افتتاح می شود

با حضور معاون رییس جمهور مرکز نوآوری ورامین افتتاح می شود