مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 12:452020-08-09اقتصادي

32 هزار هکتار از اراضی استان سمنان زیر کشت گندم است


رییس سازمان جهاد کشاورزی سمنان با اشاره به اینکه 32 هزار و 140 هکتار از اراضی کشاورزی استان زیر کشت گندم است، گفت: کشاورزان به کشت جو رغبت بیشتری نسبت به گندم دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حسن میرعماد بعدازظهر یکشنبه در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز به میزبانی استانداری سمنان بابیان اینکه 32 هزار و 140 هکتار از اراضی کشاورزی استان زیر کشت گندم است، اظهار داشت: گندم در 21 هزار و 440 هکتار از اراضی کشاورزی به صورت آبی و 10 هزار و 700 هکتار اراضی به صورت دیمی کشت شده است.

وی با اشاره به اینکه فرآیند خرید گندم در استان سمنان از نیمه دوم خردادماه آغازشده است، افزود: تاکنون 76 هزار تن گندم از مزارع برداشت شده است و پیش بینی می شود یک هزار و 500 تن گندم از مزارع شمالی استان برداشت شود.

انتقال 230 دستگاه برداشت گندم از نقاط مختلف به استان سمنان رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با تأکید بر اینکه در سال جاری 28 مرکز خریداری گندم در استان ساماندهی شده است، اعلام کرد: بر اساس پیش بینی های سازمان جهاد کشاورزی، برداشت 35 هزار تن گندم از مزارع شهرستان میامی برنامه ریزی شده بود که این رقم به دلایل مختلفی محقق نشد.

میرعماد از انتقال 230 دستگاه برداشت گندم از نقاط مختلف به استان سمنان خبر داد و خاطرنشان کرد: قیمت جو به ازای هر یک کیلوگرم س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

32 هزار هکتار از اراضی استان سمنان زیر کشت گندم است

32 هزار هکتار از اراضی استان سمنان زیر کشت گندم است