مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 12:252020-08-09بين الملل

النشره: از ابتدا تا انتهای ماجرای کشتی منحوس و انفجار در بندر بیروت


یک پایگاه خبری لبنانی در گزارشی به بررسی ابعاد مختلف و حواشی انفجار مرگ بار سه شنبه پیش ( 4 آگوست) در بندر بیروت پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، انفجار مهیب انبار حاوی مواد نیترات آمونیوم در سه شنبه پیش در بندر بیروت پایتخت لبنان به خسارات سنگین مالی، تخریب زیرساخت های این شهر و کشته و زخمی شدن هزاران نفر منجر شد.

دفتر اطلاع رسانی وزارت کل بهداشت لبنان اعلام کرد که آمار قربانیان انفجار بیروت تاکنون به 158 کشته و بیش از شش هزار زخمی رسیده است.

این وزارتخانه شمار مفقود شدگان را هم 21 نفر اعلام کرد.

از همان لحظات نخست وقوع این انفجار مرگ بار، گمانه زنی ها و حواشی متعددی درباره آن در رسانه های مختلف غربی و عربی و صهیونیستی طرح شد که موجب به وجود آمدن سوالات زیادی درباره مسائل پشت پرده این انفجار شده است.

پایگاه خبری لبنانی النشره در گزارشی به قلم ناجی س.

البستانی به موضوع انفجار حادث شده در بندر بیروت می پردازد و می نویسد: سوالات بی جواب زیادی ذهن بسیاری از مردم لبنان را درباره آنچه که در عصر روز شوم  4 آگوست 2020 روی داد، به خود مشغول کرده است و پاسخ های شفافی تا این لحظه به این سوالات داده نشده است و همه منتظر پایان مهلت پنج روزه مشخص شده از سوی مرجع سیاسی این کشور درباره تحقیقات مربوط به انفجار مصیبت بار بیروت هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

النشره: از ابتدا تا انتهای ماجرای کشتی منحوس و انفجار در بندر بیروت

النشره: از ابتدا تا انتهای ماجرای کشتی منحوس و انفجار در بندر بیروت