مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 12:202020-08-09اقتصادي

بچه دار شدن برای زوج های جان چه قدر هزینه دارد؟


بررسی ها نشان می دهد خانواده هایی که فرزند دارند هزینه کمتری در بخش مسکن پرداخت می کنند و بیشتر درآمدشان را صرف خوراک و پوشاک می کنند، اطلاعات خام مرکز آمار نشان می دهد که زوج های ایرانی تا وقتی صاحب خانه نشدند، - ، زندگی دو نفره شیرینی دارید و پیش خودتان فکر می کنید وقتش رسیده نفر سوم را هم در آن شریک کنید؟ پس بهتر است بدانید این بچه قرار است با خود کلی هزینه به زندگیتان تحمیل کند.

گزارش های مرکز آمار می گویند، بچه ماهانه به طور متوسط 580 هزار تومان به هزینه های خانواده اضافه می کند و هزینه یک خانواده دو نفره را از سالانه 56 میلیون و 500 هزار تومان به 63 میلیون و 100 هزار تومان می رساند.

این رقم مربوط به هزینه های بلندمدت است و طبیعتا هزینه ماه های اول تولد بچه خیلی بیشتر از این حرف ها به نظر می رسد.

برای همین در کنار محاسباتمان، خبری هم از قیمت پوشک، شیر خشک و دیگر مواردی که برای عضو جدید خانواده لازم هستند گرفته ایم.

هزینه های حمل و نقل و ارتباطات؛ دو میلیون و 300 هزار تومان شاید برایتان عجیب به نظر برسد، ولی بیشترین هزینه ای که بچه اول بر دوش خانواده می گذارد، مربوط به حمل و نقل است.

بررسی ها نشان می دهد یک خانواده دو نفره سالانه سه میلیون و 530 هزار تومان برای حمل و نقل هزینه می کند و وقتی پای نفر سوم به میان می آید، هزینه حمل و نقل خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بچه دار شدن برای زوج های جان چه قدر هزینه دارد؟

بچه دار شدن برای زوج های جان چه قدر هزینه دارد؟