مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 12:202020-08-09سياسي

برای گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم برنامه ریزی شده است


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: برگزاری مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم با وجود شیوع ویروس کرونا و بدون آن پیش بینی شده است کرمانی ها در تبیین این مکتب نقش بسیار مهمی دارند و وظیفه آنها سنگین تر است.

- فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: برگزاری مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم با وجود شیوع ویروس کرونا و بدون آن پیش بینی شده است کرمانی ها در تبیین این مکتب نقش بسیار مهمی دارند و وظیفه آنها سنگین تر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان که در معارفه سردار حسنی سعدی به عنوان مدیر گلزار شهدای گلزار کرمان سخن می گفت بیان کرد: هیچ وقت فکر نمی کردیم که روزی برسد ما باشیم ولی حاج قاسم نباشد، شهید سلیمانی بالای سر تمام یاران شهیدش قرار می گرفت که مردم آنها را به عنوان یک انسان خوب و مومن قبول دارند و بعد داخل قبر می گذاشت.

حاج قاسم حیات و مماتش مایه افتخار اسلام بود و شهادتش فرصت جدیدی برای جبهه مقاومت اسلامی ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه حریت و آزادگی حاج قاسم که تربیت شده مکتب امیرالمومنین(ع) و عاشورا بود جهان را متاثر کرد ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی خروجی انقلاب اسلامی است و هنر مکتب امام خمینی (ره) و امام خامنه ای است که چنین انسانی را می سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم برنامه ریزی شده است

برای گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم برنامه ریزی شده است