مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 12:152020-08-09اقتصادي

اختصاص سبد کالای معیشتی به 32 هزار خانوار مددجوی ایلامی


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از آغاز توزیع سبد کالای معیشتی بین 32 هزار خانوار مددجو و نیازمند این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قنبر موسی نژاد عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: بر اساس این طرح که در قالب مرحله دوم رزمایش ایران همدل و کمک مومنانه صورت می گیرد و از روز عید غدیرخم آغاز شده است، تعداد حدود 32 هزار خانوار مددجو و نیازمند در این استان سبد کالای معیشتی دریافت می کنند.

وی افزود: علاوه بر این تعداد سبد غذایی، توزیع حدود 20 هزار پرس غذای گرم بنا به نیت و خواست خیرین و نیز تهیه کالاهای بهداشتی و لوازم التحریر تحصیلی مورد نیاز دانش آموزان در این مدت و در قالب رزمایش ایران همدل و کمک مومنانه با مشارکت خیرین مد نظر خواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: با توجه به محدودیت های ناشی از بحران بیماری کرونا و به منظور حفظ سلامت مددجویان با رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از ازدحام جمعیت برنامه توزیع به صورت تدریجی و با زمان بندی مناسب و متناسب با شرایط و وضعیت شهرستان های تابعه صورت خواهد گرفت.

موسی نژاد با اشاره به اینکه کالای معیشتی برای کلیه مددجویان تهیه و مطابق برنامه زمان بندی توزیع خواهد شد، گفت: انتظار ما این است که خانواده های عزیز مورد حمایت از هرگونه مراجعه به دفاتر کمیته امداد خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص سبد کالای معیشتی به 32 هزار خانوار مددجوی ایلامی

اختصاص سبد کالای معیشتی به 32 هزار خانوار مددجوی ایلامی