مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 11:402020-08-09پزشكي

وضعیت قرمز کرونا در چهار شهر استان همدان


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان امروز(یکشنبه 19 مرداد ماه) اعلام کرد: وضعیت کرونا در چهار شهر این استان همچنان قرمز است.

- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان امروز(یکشنبه 19 مرداد ماه) اعلام کرد: وضعیت کرونا در چهار شهر این استان همچنان قرمز است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان گفت: روند ابتلا به کرونا در این استان کاهشی است اما چهار شهر همچنان در وضعیت قرمز قرار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، منوچهر کرمی افزود: میزان مبتلایان مثبت به ویروس کرونا در همدان از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون سه هزار و 277 نفر است و 412 نفر تاکنون جان خود را از دست داده اند.

وی با بیان اینکه شهرهای همدان، ملایر، بهار و کبودرآهنگ در این استان در وضعیعت قرمز قرار دارند گفت: در صورت رعایت نکردن اصول بهداشتی با روند رو به رشد مراجعه به بیمارستان ها مواجه می شویم و این وضعیت، پرسنل بهداشت و درمان را زیر فشار شدید ویروس قرار می دهد.

کرمی بر لغو مراسم و جشن های عزا و عروسی تاکید کرد و ادامه داد: رعایت اصول بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، شستشوی مکرر دست ها و اجتناب از حضور در تجمع ها از جمله مراسم عزا و عروسی یک ضرورت اجتماعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت قرمز کرونا در چهار شهر استان همدان

وضعیت قرمز کرونا در چهار شهر استان همدان