مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 11:352020-08-09اقتصادي

12 درصد تصادفات چهارمحال و بختیاری در محور کیان به طاقانک رخ می دهد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: ایمن سازی محور کیان به طاقانک یکی از مهم ترین دغدغه های ما است، زیرا 12 درصد تصادفات جاده ای استان در این محور رخ داده است، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: ایمن سازی محور کیان به طاقانک یکی از مهم ترین دغدغه های ما است، زیرا 12 درصد تصادفات جاده ای استان در این محور رخ داده است، البته ایمن سازی های اولیه موجب کاهش تصادفات در این محور شده است.

عزیزالله روشن 19 مردادماه در جمع اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه پروژه های عمرانی در حوزه راهداری در استان تنها در 6 ماه از سال قابلیت اجرا دارد، اظهار کرد: از آبان ماه راهداران برای راهداری زمستانی در محورهای مواصلاتی آماده می شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: یکی از مهم ترین دغدغه های ما در راهداری زمستانی سال جاری مراقبت از سلامت راهداران در برابر ویروس کرونا است، زیرا با کاهش دما راهداران در راهدارخانه ها تجمع می کنند و در صورت ابتلا یک نفر، سلامت کل اکیپ به مخاطره می افتد.

وی در ادامه با بیان اینکه بالغ بر 3700 کیلومتر راه در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، خاطرنشان کرد: نزدیک به 800 کیلومتر از راه های روستایی استان خاکی است، ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 درصد تصادفات چهارمحال و بختیاری در محور کیان به طاقانک رخ می دهد

12 درصد تصادفات چهارمحال و بختیاری در محور کیان به طاقانک رخ می دهد