مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 11:202020-08-09پزشكي

آلودگی 50 درصد همدانی ها از ارتباطات درون خانواده ای/ ابتلای 3277 نفر به کرونا


معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان گفت:50 درصد آلودگی های چند هفته گذشته کرونا ناشی از ارتباطات درون خانواده ای، 30 درصد مربوط به شرکت در مراسمات عروسی و دورهمی ها و 20 درصد مبتلایان مربوط به سایر موارد است.

- ایسنا/همدان معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان گفت:50 درصد آلودگی های چند هفته گذشته کرونا ناشی از ارتباطات درون خانواده ای، 30 درصد مربوط به شرکت در مراسمات عروسی و دورهمی ها و 20 درصد مبتلایان مربوط به سایر موارد است.

دکتر منوچهر کرمی در گفت وگو باایسنا،در تشریح وضعیت استان همدان در ایام شیوع کروناویروس اظهار کرد:تعداد موارد قطعی ابتلا به کرونا ویروس در استان همدان به 3277 نفر رسیده و 412 نفر نیز متأسفانه فوت کرده اند.

وی بابیان اینکه در حال حاضر 450 نفر از مبتلایان به کرونا در بیمارستان ها بستری بوده و دوره درمان را طی می کنند، افزود:روند ابتلا به بیماری طی چند روز اخیر کاهشی است اما در شرایط کاهشی باید برای جلوگیری از عادی انگاری و کنار گذاشتن پروتکل های بهداشتی باید مردم را بیش از پیش آگاه کرده و آموزش دهیم.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با بیان اینکه اعمال محدودیت ها و کاهش برگزاری مراسمات و رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم باعث کنترل شیب صعودی ابتلا به کرونا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی 50 درصد همدانی ها از ارتباطات درون خانواده ای/ ابتلای 3277 نفر به کرونا

آلودگی 50 درصد همدانی ها از ارتباطات درون خانواده ای/ ابتلای 3277 نفر به کرونا