مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 11:152020-08-09حوادث

فروش ملک با سند جعلی


معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران از دستگیری 2 جاعل حرفه ای که با شناسایی ملکی بلاصاحب در شمال تهران و جعل سند مالکیت آن 50 میلیارد ریال از مال باخته کلاهبرداری کرده بودند، - معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران از دستگیری 2 جاعل حرفه ای که با شناسایی ملکی بلاصاحب در شمال تهران و جعل سند مالکیت آن 50 میلیارد ریال از مال باخته کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ کارآگاه جهانگیر تقی پور در این باره گفت: در اوایل تیرماه سال جاری پرونده ای از بازپرسی دادسرای ناحیه 5 تهران مبنی بر جعل سند مالکیت به دادخواهی مرد جوانی به اداره 13 پلیس آگاهی تهران ارجاع شد.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران عنوان کرد: شاکی با حضور در اداره سیزدهم به کارآگاهان گفت قصد خرید ملکی را داشتم که با بررسی سایت های خرید و فروش به یک آگهی در محدوده شمال شهر تهران برخورد کردم که فروشنده قیمتی پایین تر از عرف بازار برای فروش ملک آگهی کرده بود.

با فروشنده تماس گرفتم و پس از بررسی سند مالکیت وی، قرارداد فروش ملک را تنظیم و مبلغ 50 میلیارد ریال به حسابش پرداخت کردم.

این مقام پلیس گفت: شاکی اظهار داشت، بعد از مدتی شخصی به ملکی که تازه خریده بودم مراجعه کرد و مدعی شد که این ملک برای او است و حدود چند ماهی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش ملک با سند جعلی

فروش ملک با سند جعلی