مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 10:352020-08-09سياسي

خبرگزاری مهر رسانه همواره همراه در مسیر آرمان های انقلاب است


جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: خبرگزاری مهر رسانه ای همواره همراه در مسیر آرمان های انقلاب است.

- بیرجند-جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: خبرگزاری مهر رسانه ای همواره همراه در مسیر آرمان های انقلاب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه مناسبت هفته خبرنگار اظهار کرد: مسئله خبر و اطلاع رسانی در فرهنگ دینی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی بیان کرد: از یک طرف قرآن کریم با صراحت تأکید دارد که اگر فاسقی برای ما خبری آورد حتماً درباره صحت و درستی آن تحقیق کرده و به راحتی آن را نپذیریم.

طاهری حضرت زینب (ع) و امام سجاد (ع) خبرنگاران حقیقی واقعه عاشورا هستند، ادامه داد: امروز دشمن درصدد تزریق ناامیدی در جامعه اسلامی است و خبرنگاران با انعکاس اخبار واقعی و امید بخش می توانند این توطئه دشمن را ناامید کنند.

وی با اشاره به وظیفه مطالبه گری مردم یادآور شد: خبرنگاران با مطالبه گری دقیق و انعکاس مشکلات مردم به ویژه در مناطق محروم صدای اقشار مختلف جامعه را به گوش مردم رسانده و وظیفه خود را به درستی انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرگزاری مهر رسانه همواره همراه در مسیر آرمان های انقلاب است

خبرگزاری مهر رسانه همواره همراه در مسیر آرمان های انقلاب است