مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 10:252020-08-09سياسي

ترکیب جدید هیات رییسه شورای شهر تبریز مشخص شد


صد و نود و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز امروز با انتخابات هیات رییسه در محل عمارت تاریخی شهرداری تبریز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، در ابتدای این جلسه انتخابات هیأت رییسه شورای اسلامی ششهر تبریز برای سال چهارم برگزار شد.

شهرام دبیری تنها کاندیدای ریاست شورای شهر تبریز شد و با کسب 8 رای به عنوان رییس سال چهارم پنجمین دوره شورای شهر تبریز انتخاب شد.

در ادامه علی آجودان زاده برای نایب رییسی شورای اسلامی شهر تبریز کاندید شده و با کسب 9  رای به عنوان نائب رییس شورای اسلامی شهر تبریز انتخاب شد.

نوبت به کاندیداهای دبیر اول رسید که سعید نیکوخصلت بعنوان تنها کاندیدای دبیر اولی اعلام آمادگی کرد و با کسب 11 رای برای سال دوم به عنوان دبیر اول شورای اسلامی شهر تبریز انتخاب شد.

کریم صادق زاده نیز تنها نامزد تصدی دبیر دوم (سخنگوی شورا) شد که وی نیز با 8 رای  برای چهارمین سال متوالی به عنوان سخنگوی شورا در ترکیت هیات رییسه باقی ماند.

انتخابات خزانه داری شورا آخرین انتخاب برای عضویت در هیات رییسه جدید شورا بود که غلامحسین مسعودی ریحان و محرم محمدزاده به عنوان کاندیدا اعلام آمادگی کردند که نهایتاً مسعودی ریحان با 7 رای و محرم محمدزاده با  3 رای ، مسعودی ریحان در این سمت باقی ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیب جدید هیات رییسه شورای شهر تبریز مشخص شد

ترکیب جدید هیات رییسه شورای شهر تبریز مشخص شد