مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 10:152020-08-09سياسي

آیین نامه شورای راهبری مردمی و خیرین حوزه ایثار و مقاومت تصویب شد


سومین جلسه شورای راهبری مشارکت های  مردمی و خیرین حوزه ایثار و مقاومت در سالن جلسات دزفول موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، برگزار شد.

- آیین نامه "شورای راهبری مردمی و خیرین حوزه ایثار و مقاومت"تصویب شد سومین جلسه شورای راهبری مشارکت های  مردمی و خیرین حوزه ایثار و مقاومت در سالن جلسات دزفول موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، سومین جلسه شورای راهبری مشارکت های مردمی و خیرین حوزه ایثار و مقاومت در سالن جلسات دزفول موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و جمعی از خیرین برگزار شد.

در این جلسه،دکتر علی اصغر جعفری مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ضمن اشاره به افتتاح موزه و سراسرنمای مقاومت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد:باید با بهره گیری از خط مشی های هنری و فناوری با استفاده از مستندات دقیق حماسه های بزرگ حوزه مقاومت را برای جوانان تبیین کنیم و شباهتی که دشمنان تلاش می کنند در ذهن جوانان ایجاد شود را رمزگشایی کنیم و ما خود را مکلف می دانیم از تحریف جلوگیری و آنچه که حقیقت است بازگو شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه شورای راهبری مردمی و خیرین حوزه ایثار و مقاومت تصویب شد

آیین نامه شورای راهبری مردمی و خیرین حوزه ایثار و مقاومت تصویب شد