مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 10:102020-08-09سياسي

شکوری راد: برای 1400 کاندیدای حزبی معرفی می کنیم


صلاحات هیچ گاه به بن بست نمی رسد و اصلاح طلبی به بن بست نمی رسد؛ اما ممکن است در دست یابی به اهدافش به مشکل بخورد یا کند شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، علی شکوری راد دبیر کل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در جلسه‌ای مجازی به مناسبت گرامی داشت روز خبرنگار د پاسخ به سوالی درباره انتخابات شوراهای شهر و روستا اظهار کرد: انتخابات شوراها مهم است اما تحت شعاع انتخابات ریاست جمهوری قرار میگیرد، پس از آنکه تکلیف انتخابات ریاست جمهوری مشخص شد به آن توجه می شود.

وی با اظهار اینکه طرحی در مجلس در حال بررسی است که حق انتخاب مردم محدود خواهد شد ، افزود : بر اساس آن دولت برگزار کننده انتخابات شوراها نخواهد بود و نظارت از مجلس گرفته شده و دست شورای نگهبان سپرده خواهد شد.

این فعال سیاسی در ادامه با ابراز این عقیده که اما بزرگترین چالش انتخابات، کاهش مشارکت مردم است، گفت: ما به عنوان یک حزب کمترین دخالت را در انتخابات داریم چرا که انتخاباتی مردمی است و در حوزه‌هایی که دفاتر ما تشکیل شده باشد کار را به همان حوزه ها واگذار می کنیم.

شکوری راد در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر راهبرد انتخاباتی اصلاح طلبان در انتخابات آتی گفت: اگر مردم نخواهند بیاییند سر صندوق رای، کاری از دست ما بر نمی‌آید ما هم تعیین کننده نیستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکوری راد: برای 1400 کاندیدای حزبی معرفی می کنیم

شکوری راد: برای 1400 کاندیدای حزبی معرفی می کنیم