مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 10:052020-08-09سياسي

باید دست خبرنگاران مردمی را گرفت/ خروج حرم شاه چراغ(ع) از بین بست


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز گفت: خبرنگارانی هستند که با وجود سختی ها همچنان به فکر مشکلات مردم از بی آبی، گرانی، توسعه حرم و.

- .

هستند که باید دست این خبرنگاران را گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبیان کرد: در راستای خارج کردن حرم از بن بست حمل و نقل شهری و در راستای افزایش گردشگری مذهبی در استان باید دارای برنامه ریزی میان مدت و بلند مدت بود تا پس از شکست کرونا شاهد افزایش گردشگری مذهبی در استان باشیم.

وی اضافه کرد: وزیر راه و شهرسازی در دستوری با 4 بند نسبت به رسیدگی به مشکلات حرم اقدام کرده و شهرداری منطقه تاریخی و فرهنگی شهرداری شیراز نیز تلاش های مختلفی در راستای برطرف کردم مشکل حمل و نقل شهری به حرم مطهر کرده است.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: در راستای خارج کردن حرم از بن بست حمل و نقل توجه ویژه ای باز به بافت تاریخی شیراز شده و با توسعه حرم هیچ خسارتی به بافت تاریخی شیراز نه تنها وارد نمی شود بلکه شاهد افزایش توجه به این بافت و شاهد افزایش گردشگران این منطقه نیز خواهیم بود.

او تاکید کرد: یکی از گلایه های که به سازمان میراث فرهنگی وارد است این نکته بوده که باید این سازمان در راستای تسهیل در امر حمل و نقل شهری نسبت به ارائه مجوزهای لازم برای احداث قطار شهری را به شهرداری داده تا ضمن ایجاد مترو در مسیر حرم و بافت تاریخی شهر شیرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید دست خبرنگاران مردمی را گرفت/ خروج حرم شاه چراغ(ع) از بین بست

باید دست خبرنگاران مردمی را گرفت/ خروج حرم شاه چراغ(ع) از بین بست