مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 09:302020-08-09اقتصادي

پرداخت بیش از 19 هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در کردستان


مدیر امور شعب بانک مسکن استان کردستان گفت: در حوزه تسهیلات خرید مسکن بیش از 19هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده که این میزان دو برابر مبلغ جمع آوری شده در استان کردستان بوده و این نشان دهنده تعهد بانک مسکن نسبت به رفاه مردم و جامعه است.

- ایسنا/کردستان مدیر امور شعب بانک مسکن استان کردستان گفت: در حوزه تسهیلات خرید مسکن بیش از 19هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده که این میزان دو برابر مبلغ جمع آوری شده در استان کردستان بوده و این نشان دهنده تعهد بانک مسکن نسبت به رفاه مردم و جامعه است.

جلال الدین سلیمی کانی امروز یکشنبه (19مرداماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در سال جاری بانک مسکن در بخش قرض الحسنه به جز تسهیلات بخش بافت فرسوده، به 450 واحد مسکن بر اساس تسهیلات کم بهره در بخش های مسکن روستایی و حوادث غیرمترقبه در سطح استان پرداخت کرده است.

وی افزود: در حوزه تسهیلات خرید مسکن بیش از 19هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده که این میزان دو برابر مبلغ جمع آوری شده در استان کردستان بوده و این نشان دهنده تعهد بانک مسکن نسبت به رفاه مردم و جامعه است.

مدیر امور شعب بانک مسکن استان کردستان، با اعلام اینکه تا کنون بیش از 4000 نفر کردستانی در طرح مسکن ملی ثبت نام کرده اند، ادامه داد: تا پایان تیرماه امسال در طرح اقدام ملی مسکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بیش از 19 هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در کردستان

پرداخت بیش از 19 هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در کردستان