مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 08:502020-08-09فناوري

دریافت صورتحساب تلفن ثابت با کددستوری ممکن شد


طبق اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مشترکان تلفن ثابت می توانند با شماره گیری کددستوری #2020* برای دریافت صورتحساب خود اقدام کنند.

- طبق اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مشترکان تلفن ثابت می توانند با شماره گیری کددستوری #2020* برای دریافت صورتحساب خود اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، پیمان قره داغی گفت: با توجه به عدم صدور صورتحساب کاغذی، این کد دستوری به منظور پیشگیری از قطعی و تخلیه خطوط تلفن ثابت به دلیل بدهی راه اندازی شده است.

مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کننده تاکید کرد: همچنین با شماره گیری کد دستوری #2020* مشترکان علاوه بر دریافت صورتحساب کارکرد خط تلفن می توانند برای ثبت یا تغییر شماره تلفن همراهی که پیامک صورتحساب به آن ارسال می شود اقدام کنند.

وی با اشاره به شکایت های برخی از مشترکان درباره قطعی خط تلفن ثابت شان افزود: براساس مصوبه 207 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات (شماره 3)، اپراتورها می توانند درصورت پرداخت نشدن هزینه کارکرد تلفن ثابت، متناسب با نوع خط برای قطعی یا تخلیه آن اقدام کنند.

این مقام مسئول در رگولاتوری درباره انواع خطوط تلفن ثابت عنوان کرد: براساس مصوبه کمیسیون در حال حاضر خطوط تلفن ثابت در سه نوع تلفن بدون سپرده و تض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت صورتحساب تلفن ثابت با کددستوری ممکن شد

دریافت صورتحساب تلفن ثابت با کددستوری ممکن شد