مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 08:452020-08-09سياسي

انتخاب 29 قائم مقام ذیحساب در شهرداری/ تصویب یک فوریت اجازه تشکیل شرکت متران


رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران لایحه معرفی 31 نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران جهت انتصاب به عنوان قائم مقام ذیحساب را تشریح کرد.

- انتخاب 29 قائم مقام ذیحساب در شهرداری/ تصویب یک فوریت اجازه تشکیل شرکت "متران" رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران لایحه معرفی 31 نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران جهت انتصاب به عنوان قائم مقام ذیحساب را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید فراهانی در تشریح لایحه انتخاب 31 نفر از کارکنان شهرداری تهران به عنوان قائم مقام ذیحساب 2 گفت: در اجرای ماده 79 قانون شهرداری، تبصره ذیل بند 30 ماده 80 قانون شوراها و مصوبه انتخاب ذیحساب و عوامل ذیحسابی در شهرداری تهران - تصویبی در هجدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر تهران (دوره سوم)- به منظور نظارت بر حسن اداره امور مالی شهرداری و کلیه سازمانها ، مؤسسات ، شرکتهای وابسته و تابعه شهرداری و حفظ سرمایه ، دارایی ها ، اموال عمومی و اختصاصی شهرداری ، همچنین نظارت بر حساب درآمد و هزینه آنها، شورا نظارت حین خرج را با انتخاب و تأیید ذیحساب و قائم مقامان ذیحساب شهرداری انجام می دهد.

وی با بیان اینکه بر همین اساس پس از ارائه لایحه، قائم مقامان ذیحساب 2 از سوی شهرداری به شورا و ارجاع از سوی کمیسیون به کمیته بودجه و نظارت مالی به منظور اعلام ارزیابی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب 29 قائم مقام ذیحساب در شهرداری/ تصویب یک فوریت اجازه تشکیل شرکت متران

انتخاب 29 قائم مقام ذیحساب در شهرداری/ تصویب یک فوریت اجازه تشکیل شرکت متران