مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 08:452020-08-09سياسي

خبرنگاران با الگوگیری از شهید آوینی به دل حادثه کرونا زدند


خبرنگاران مظلوم ترین قشری بودند که همزمان با کادر درمان و مدافعان سلامت از خودگذشتگی کردند تا روایت های درستی از زحمت های کادر درمان ارائه دهند و ما قدردان تلاش ها و زحمت های اصحاب رسانه هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، رامین نظامی خواه مسوول سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس و  تجلیل از خبرنگاران  آن به عنوان  یاوران مدافعان سلامت به نقش موثر اهالی رسانه در تحقق مطالبه جدی رهبر معظم انقلاب برای ماندگار کردن جهاد عظیم و عمومی ملت ایران در مقابله با  زده و روایت های درستی ارائه کردند به طوری که  تلاش اهالی رسانه به عنوان یاوران مدافعان سلامت را از جنس مجاهدت های خاموش می توان ذکر کرد.

وی افزود: اصحاب رسانه طی این مدت تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا روایت های درستی از زحمت های کادر درمان ارائه دهند و ما قدردان تلاش ها و زحمت های اصحاب رسانه هستیم.

  نظامی خواه با اشاره به تلاش های بی دریغ اصحاب رسانه خاطرنشان کرد: خبرنگاران مظلوم ترین قشری بودند که همزمان با کادر درمان و مدافعان سلامت از خودگذشتگی کردند و حضور ما در دفاتر رسانه ای  قدردانی از زحمات آنان است و اینکه اعلام کنیم  تلاش ها و از خود گذشتگی های اصحاب رسانه دیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران با الگوگیری از شهید آوینی به دل حادثه کرونا زدند

خبرنگاران با الگوگیری از شهید آوینی به دل حادثه کرونا زدند