مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 08:402020-08-09سياسي

برگزاری جشن ازدواج 3 زوج جوان در جوار مزار شهدای گمنام رودبار جنوب


به مناسبت عید غدیر خم مراسم ازدواج آسان 3 زوج جوان در جوار مزار شهدای گمنام رودبارجنوب برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودبا جنوب، مراسم ازدواج 3 زوج جوان در جوار مزار شهدای گمنام این شهرستان برگزار شد.

 این مراسم با مشارکت سپاه ناحیه رودبار، کانون فرهنگی و هنری شهید باکری رودبار و گروه جهادی فداییان عدالت همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد و 3 زوج جوان در روز عید غدیر خم ازدواج آسان را ملاک خوشبختی و سعادت خود قرار دادند و در جوار مزار شهدای گمنام، زندگی مشترک خود را به دور از تجملات آغاز کردند.

از طرف گروه فداییان عدالت به هر یک از این زوج ها یک قواره چادر و کارت هدیه ای به مبلغ یک میلون و 400 هزار تومان اهدا شد.

 اسفندیاری فرمانده سپاه ناحیه رودباردر این مراسم بر لزوم تسهیل ازدواج جوانان توسط خانواده ها و مسئولان تاکید کرد و افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی موجود در جامعه کمک به ازدواج آسان جوانان برای تشکیل خانواده و آغاز زندگی مشترک امری ضروری به شمار می رود.

برگزاری جشن ازدواج یک زوج جوان در عنبرآباد  همچنین یک زوج جوان هم در شهرستان عنبرآباد جنوب کرمان زندگی مشترک خود را در شب عید غدیر خم آغاز کردند که از طرف گروه جهادی تبلیغی فداییان عدالت مبلغ 2 میلیون و 400هزار تومان به این زوج اهدا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن ازدواج 3 زوج جوان در جوار مزار شهدای گمنام رودبار جنوب

برگزاری جشن ازدواج 3 زوج جوان در جوار مزار شهدای گمنام رودبار جنوب