مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 08:152020-08-09سياسي

دستگیری باند 10 نفره سارقان خودرو در ساوه


فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از دستگیری باند 10 نفره سارقان خودرو در این شهرستان خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، علی اکبر عیسی آبادی ظهر امروز در نشستی با خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: در عصر حاضر به عنوان عصر ارتباطات و در این دنیای وسیع، رسانه ها جزیی تفکیک ناپذیر از رندگی مردم هستند که در راستای هدایت افکار عمومی نقش بسزایی دارند.

وی از خبرنگاران به عنوان پیش قراولان و جان برکفان عرصه آگاهی و اطلاع رسانی به مردم یاد کرد و افزود: در عصر حاضر خبرنگاران می توانند در تولید امنیت و آسایش عمومی نقش بی بدیلی ایفا کنند و از طریق همکاری با پلیس مسائلی که بیشتر در جامعه با آن درگیر هستیم را اصلاح کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان همچنین به نقش رسانه ها در پیشگیری از سرقت که یکی از معضلات اصلی جامعه امروزی است اشاره داشت و افزود: رسانه ها می توانند با آگاه سازی مردم و بازنشر موارد پیشگیرانه در راستای جلوگیری از سرقت نقش بسزایی ایفا کنند.

وی در ادامه از دستگیری باند 10 نفره سارقان خودرو خبر داد و گفت: طی چند روز اخیر اعضای یک باند ده نفره با عملیات پلیسی دستگیر شدند که تا این لحظه به 15 دستگاه سرقت خودرو اعتراف کرده اند که قطعا با گذشت زمان به موارد بیشتری نیز اعتراف خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری باند 10 نفره سارقان خودرو در ساوه

دستگیری باند 10 نفره سارقان خودرو در ساوه