مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 08:152020-08-09اقتصادي

گلایه قطعه سازان از بانک مرکزی!


به اعتقاد دبیر انجمن سازندگان قطعه و مجموعه های خودرو کشور، برخلاف آنکه تمامی صنعتگران و نهادها به دنبال جهش تولید هستند بانک مرکزی با عدم تخصیص ارز و تامین نیاز قطعه سازان، - به اعتقاد دبیر انجمن سازندگان قطعه و مجموعه های خودرو کشور، برخلاف آنکه تمامی صنعتگران و نهادها به دنبال جهش تولید هستند بانک مرکزی با عدم تخصیص ارز و تامین نیاز قطعه سازان، دو صنعت خودروسازی و قطعه سازی را زمین گیر خواهد کرد.

مازیار بیگلو - در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با موضوعات مطرح شده در آخرین جلسه انجمن های قطعه سازی با سرپرست وزارت صمت که با حضور مدیران دو خودروساز کشور و در راستای بررسی موانع و مشکلات صنعت قطعه سازی برگزار شد و همچنین نتایج آن، اظهار کرد: این جلسه به طور کلی پیرامون پیگیری موضوعات مطرح شده و مصوبات آن در نشست قبلی (حدودا دوماه پیش) برگزار شد.

موضوع اصلی این جلسه، بحث نیاز ارزی قطعه سازان و عدم همکاری بانک مرکزی در این زمینه بود.

دبیر انجمن سازندگان قطعه و مجموعه های خودرو کشور تصریح کرد: بانک مرکزی کماکان روال سابق خود را ادامه می دهد و از تخصیص ارز به بهانه های مختلف سرباز می زند.

این در حالی است که وزارت صنعت، معدن و تجارت و در حقیقت سرپرست آن، با اشراف کاملی که به موضوع دارد پیگیر موضوع هستند، در حقیقت می توان گفت که وزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه قطعه سازان از بانک مرکزی!

گلایه قطعه سازان از بانک مرکزی!