مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 08:052020-08-09اقتصادي

تکمیل زیرساخت های گردشگری در آبشارهای وارک و گریت


مدیرکل میراث فرهنگی لرستان از اجرای پروژه های تکمیل زیرساخت های گردشگری در آبشارهای گریت و وارک خرم آباد و سراب رفتخان چگنی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید امین قاسمی امروز یکشنبه در سخنانی با اشاره به اینکه در ادامه پروژه های تکمیل زیرساخت های گردشگری در سطح استان لرستان، سه پروژه ی مهم دیگر با اعتبارات استانی ادامه خواهد یافت، اظهار داشت: این اقدامات در راستای بهبود کیفیت گردشگر پذیری استان لرستان و در مناطق نمونه گردشگری آبشارهای گریت، وارک خرم آباد و سراب رفتخان چگنی انجام می پذیرد.

وی افزود: در سال جاری اقداماتی از جمله بهسازی و محوطه سازی، ساخت سرویس های بهداشتی و سکوهای گردشگری محدوده ی آبشار گریت خرم آباد در دست انجام است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: اعتبار مصوب این طرح مبلغ 550 میلیون ریال است که جهت تکمیل زیر ساخت گردشگری آبشار گریت هزینه خواهد شد.

قاسمی یادآور شد: در سنوات گذشته نیز سکوهای تفریحی متعددی جهت رفاه گردشگران ساخته شد که متأسفانه برخی از آن ها در اثر سیل و رانش زمین از بین رفتند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان نیز در این رابطه گفت: عملیات عمرانی شامل بهسازی مسیر دسترسی به آبشار وارک، ساخت یک دستگاه پل و آب نما آغاز شده که با اعتبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل زیرساخت های گردشگری در آبشارهای وارک و گریت

تکمیل زیرساخت های گردشگری در آبشارهای وارک و گریت