مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 08:002020-08-09اقتصادي

عابدزاده: به آخوندی یک تشکر بدهکارم / هیچگونه وابستگی سیاسی ندارم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان هواپیمایی کشوری امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی، مدیران عامل شرکت های هواپیمایی، - رییس سابق سازمان هواپیمایی با بیان اینکه هواپیمای فلایت چک را 2 میلیون یورو ارزان تر از قرارداد اول خریدیم، گفت: هیچ وابستگی به تفکرات و اندیشه های فکری مختلف ندارم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان هواپیمایی کشوری امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی، مدیران عامل شرکت های هواپیمایی، مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و جمعی دیگر از دست اندرکاران صنعت برگزار شد.

در این مراسم علی عابدزاده اظهار داشت: کسانی که من را در 40 سال اخیر می شناسند می دانند هیچ وابستگی سیاسی به تفکرات و اندیشه های فکری ندارم و نگاهم به ولایت و دینم است.

وی ادامه داد: به وزیر سابق راه و شهرسازی (آخوندی) یک تشکر بدهکارم که این فرصت را به من داد و راهنمایی کرد چگونه یک نظام هماهنگ فکری در صنعت ایجاد کنیم.

وی با بیان این که واپس گرایان در سازمان هواپیمایی کارشکنی می کردند گفت: به خاطر از هم گسستگی مدیریتی واپس گرایان همیشه در صنعت موفق هستند اما من با توکل به خدا توانستم آرامش را به سازمان بیاورم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عابدزاده: به آخوندی یک تشکر بدهکارم / هیچگونه وابستگی سیاسی ندارم

عابدزاده: به آخوندی یک تشکر بدهکارم / هیچگونه وابستگی سیاسی ندارم