مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 07:552020-08-09فناوري

اینترنت رایگان هدیه خبرنگاری بر دوش یک اپراتور


ارایه اینترنت هدیه خبرنگاری امسال در حالی تنها به اپراتور رایتل اختصاص یافته که سال گذشته این هدیه برای تمامی اپراتورهای تلفن همراه در نظر گرفته شده بود.

- ارایه اینترنت هدیه خبرنگاری امسال در حالی تنها به اپراتور رایتل اختصاص یافته که سال گذشته این هدیه برای تمامی اپراتورهای تلفن همراه در نظر گرفته شده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن روحانی، رییس جمهوری روز پنجشنبه 16 مرداد، در آیین بهره برداری از طرح های ملی وزارت نفت اعلام کرد که با دستور به وزیر ارتباطات، امسال هم مانند سال گذشته، برای خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار، خدمات اینترنتی رایگان یک ساله در نظر گرفته می شود.

محمدجواد آذری جهرمی - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات - نیز 18 مرداد در اینستاگرام خود ضمن تبریک روز خبرنگار نوشت: دستور رییس جمهوری برای هدیه خبرنگاران در حال پیگیری است و از امشب توزیع این هدایا انجام خواهد شد.

بدین ترتیب شب گذشته، برای خبرنگارانی که سال گذشته برای دریافت اینترنت رایگان خبرنگاری ثبت نام کرده بودند، پیامکی مبنی بر دریافت 120 گیگ اینترنت رایگان ارسال شد و اینکه خبرنگاران با استفاده از لینک موجود در پیامک، می توانند برای ثبت نام اینترنت هدیه اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینترنت رایگان هدیه خبرنگاری بر دوش یک اپراتور

اینترنت رایگان هدیه خبرنگاری بر دوش یک اپراتور