مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 07:552020-08-09سياسي

نماینده ایذه: برای فرهنگیان خوزستان مشوق های مالی و رفاهی در نظر گرفته شود


نماینده مردم ایذه در مجلس با بیان اینکه کمبود امکانات آموزشی و نامناسب بودن آب و هوای خوزستان باعث شده هر ساله تعداد زیادی از فرهنگیان متقاضی خروج از این استان باشند تاکید کرد: - نماینده مردم ایذه در مجلس با بیان اینکه کمبود امکانات آموزشی و نامناسب بودن آب و هوای خوزستان باعث شده هر ساله تعداد زیادی از فرهنگیان متقاضی خروج از این استان باشند تاکید کرد: لازم است با توجه به این موارد مشوق های مالی و رفاهی برای فرهنگیان خوزستان در نظر گرفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالله ایزدپناه نماینده مردم ایذه در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس، گفت: هر نوع کم کاری از سوی ما و مسئولین صدمات جبران ناپذیری را به نظام و اعتماد عمومی وارد می کند.

نگاه مثبت رهبر معظم انقلاب به مجلس یازدهم و ترکیب مجلس از جوانان تحصیلکرده و انقلابی، مدیران انقلابی و اجرایی و با سابقه قوه مقننه مسئولیت نمایندگان را دو چندان کرده است.

وی افزود: راه توفیق مجلس را نصب العین قرار دادن وصیت حضرت امام، بیانیه گام دوم انقلاب، فرمایشات مقام معظم رهبری در آغاز بکار مجلس و سخنان اخیر ایشان می دانم.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس عنوان کرد: نظام سلطه و در راس آن آمریکا دست از سر ملت های آزادی خواه بر نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ایذه: برای فرهنگیان خوزستان مشوق های مالی و رفاهی در نظر گرفته شود

نماینده ایذه: برای فرهنگیان خوزستان مشوق های مالی و رفاهی در نظر گرفته شود