مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 07:452020-08-09بين الملل

نماینده ائتلاف سائرون: سلاح الحشد الشعبی خط قرمز است


نماینده ائتلاف سائرون عراق با اشاره به ضرورت خارج کردن تسلیحات آمریکا از خاک کشورش گفت که سلاح سازمان الحشد الشعبی خط قرمز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ریاض المسعودی نماینده ائتلاف سائرون در پارلمان عراق، بر ضرورت خارج کردن سلاح های آمریکایی انبار شده در داخل اراضی عراقی تاکید و تصریح کرد که سلاح الحشد الشعبی خط قرمز است.

آمریکا عراق را شریک خود نمی داند وی در گفت وگو با شبکه العهد تصریح کرد: آمریکا به چشم یک کشور شریک به عراق نمی نگرد و عجیب است که حتی در بیانیه [کاخ سفید ] درباره سفر الکاظمی به واشنگتن از واژه میزبانی استفاده شد و این امر خلاف عرف های دیپلماتیک است.

این نماینده عراقی تصریح کرد: تیم گفت وگوی بغداد با واشنگتن در طرح موضوع اخراج نیروهای آمریکایی از عراق موفق نبود و واشنگتن اهمیتی به آن نمی دهد.

اما ما قاطعانه تداوم حضور بیگانگان در خاک عراق از جمله نیروهای ترکیه را رد می کنیم.

سلاح الحشد الشعبی خط قرمز است المسعودی در ادامه تاکید کرد: سلاح الحشد الشعبی خط قرمز است و باید سلاح های آمریکا از خاک عراق خارج شوند.

با انفجار مرگ بار سه شنبه پیش ( 4 آگوست- 14 مرداد) در بیروت و طرح فرضیه احتمال انفجار انبار تسلیحات در این شهر، برخی از رسانه های معاند مقاومت با خبرسازی مجدد درباره انبارهای تسلیحات الح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ائتلاف سائرون: سلاح الحشد الشعبی خط قرمز است

نماینده ائتلاف سائرون: سلاح الحشد الشعبی خط قرمز است