مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 07:452020-08-09اقتصادي

راهکار هتل های ژاپن برای جذب گردشگر


با فرارسیدن فصل تعطیلات تابستانی، بسیاری از هتل های ژاپن بر اقدامات ایمنی و نه قیمت پایین به عنوان بهترین راه برای جذب مشتریان در همه گیری کووید-19 تاکید کردند.

- ایسنا/خراسان رضوی با فرارسیدن فصل تعطیلات تابستانی، بسیاری از هتل های ژاپن بر اقدامات ایمنی و نه قیمت پایین به عنوان بهترین راه برای جذب مشتریان در همه گیری کووید-19 تاکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازژاپن نیوز، درحالی که هتل ها به دنبال جبران فروش ازدست رفته و ورود دوباره به بازار هستند، برخی از آن ها واچرهای (رسید پرداخت هتل) پیش پرداخت و رزرو انعطاف پذیر و بدون هزینه کنسلی ارائه می دهند.

گروه هتل های هندی اویو در ژاپن (Oyo Hotels & Home) به منظور رعایت موارد مقابله با کروناویروس، بسته های بهداشتی رایگان ازجمله 200 ماسک صورت، دماسنج، 200 دستکش، ضدعفونی کننده دستی و شیلدهای پلاستیکی ارائه کرده است.

این واحد که بیش از 200 مرکز اقامتی در ژاپن دارد، همچنین برنامه ای طراحی کرده است که گواهی می کند این هتل بیش از 40 معیار بهداشتی از قبیل گندزدایی منظم دکمه های آسانسور، تهویه دوره ای اتاق ها و ارتقاء سیستم های تماس کمتر با مراحل سرویس و خدمات را انجام می دهد.

از پنجم آگوست، حدود 107 هتل و اقامتگاه برای صدور گواهینامه آغاز به کار درخواست کرده بودند که 80 نفر تاکنون این مجوز را دریافت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار هتل های ژاپن برای جذب گردشگر

راهکار هتل های ژاپن برای جذب گردشگر