مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 07:452020-08-09سياسي

نقش غیرقابل انکار رسانه در آگاهی بخشی به جامعه در زمینه کرونا


رییس شبکه بهداشت و درمان لاهیجان گفت: رسانه و خبرنگاران نقش غیرقابل انکاری در آگهی بخشی به جامعه در زمینه ویروس کرونا دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، زری خلیق رضایی ظهر یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در سالن اجتماعات شبکه بهداشت برگزار شد با تبریک روز خبرنگار و با اشاره به حساسیت های ویژه شغل خبرنگاری، گفت: خبرنگاران پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند.

وی با بیان اینکه یکی از رسالت های خبرنگاران پیگیری مطالبات مردمی از مسئولان است، گفت: با شیوع ویروس کرونا نقش خبرنگاران در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم بسیار تأثیرگذار بوده است.

رییس شبکه بهداشت و درمان لاهیجان در ادامه با به حضور مستمر خبرنگاران در مراکز درمانی در این ایام اشاره و تصریح کرد: خبرنگاران با به تصویر کشیدن عملکرد کادر درمان و پرستاران تلاش حوزه بهداشت و درمان در راستای درمان بیماران کرونایی را به اطلاع مردم می رسانند.

وی با تأکید بر ضرورت رعایت بهداشت فردی و فاصله فیزیکی برای کنترل و مهار ویروس کرونا، افزود: هرکدام از ما مسئول سلامت خود هستیم و تا زمانی که بهداشت فردی رعایت نشود این ویروس منحوس مهمان ما است.

رضایی با اشاره به در پیش بودن مراسم محرم، گفت: مراسم عزاداری باید در محیط باز و با فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل بهداشتی برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش غیرقابل انکار رسانه در آگاهی بخشی به جامعه در زمینه کرونا

نقش غیرقابل انکار رسانه در آگاهی بخشی به جامعه در زمینه کرونا