مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 07:402020-08-09اقتصادي

افزایش سازش میان زوجین متقاضی طلاق توافقی


مدیر کل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به ارائه مشاوره های پیش از طلاق توافقی به زوجین گفت: در سه ماهه نخست امسال میزان سازش ثبت شده بین متقاضیان طلاق به 27 درصد رسیده است.

- جی پلاس ، بهزاد وحید نیا، با اشاره به آخرین گزارش ها از فعالیت سامانه تصمیم گفت: این سامانه با همکاری بین سازمان بهزیستی و دستگاه قضایی با هدف ثبت اطلاعات متقاضیان طلاق در بانک اطلاعاتی خود تشکیل شده تا بعد از بررسی وضعیت پرونده ها، روند پرونده با انجام مشاوره ها پیگیری و در صورت امکان به حل مشکل و سازش زوجین منجر شود.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف سامانه تصمیم کاهش میزان طلاق با انجام مداخلات روانشناسی است، افزود: مشاوره های روانشناختی در خصوص طلاق های توافقی انجام می شود.

مشاوره های قبل از طلاق معمولا مشاوره های دشواری هستند چون افراد برای طلاق توافق کرده اند و نیازمند تخصص و مهارت خاصی است.

مدیر کل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور در ادامه به آخرین نتایج فعالیت این سامانه اشاره کرد و توضیح داد: نتایج این فعالیت ها نشان می دهد که از سال 95 تا 99 بیش از 240 هزار پرونده بررسی شده و خدمت گرفته اند.

در سال 98 نیز بیش از 107 هزار پذیرش در این سامانه انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سازش میان زوجین متقاضی طلاق توافقی

افزایش سازش میان زوجین متقاضی طلاق توافقی