مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 07:252020-08-09اقتصادي

خیران یک میلیارد تومان به بخش درمان هلال احمر سمنان کمک کردند


مدیرعامل هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه خیران یک میلیارد تومان به بخش درمان هلال احمر استان کمک کردند، گفت: با این مبلغ تجهیزات موردنیاز درمان خریداری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مظفر محمدخانی ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی هلال احمر سمنان ضمن بیان اینکه خیران یک میلیارد و 300 میلیون تومان به بخش درمان هلال احمر استان سمنان کمک کردند، ابراز داشت: با این مبلغ تجهیزات موردنیاز حوزه درمان خریداری و در اختیار عموم واقع شده است.

وی افزود: یک دستگاه مولتی استیم دو کاناله برای استفاده در مرکز فیزیوتراپی دامغان، خرید دوچرخه ثابت، پالس اکسی مترانگشتی، تب سنج دیجیتال، لباس محافظ پرستاری و غیره برای مراکز فیزیوتراپی میامی و همودیالیز شاهرود ازجمله وسایلی است که با همراهی خیران تهیه شده است.

مدیرعامل هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه مساعدت خیران در تهیه این مبلغ شایان تقدیر است، ابراز داشت: بی شک اگر همراهی و مشارکت این خیران نبود شاید تهیه وسایل مذکور با مشکلات بسیار مواجه بود که خوشبختانه این بار نیز با قدم خیر خود اثبات کردند پای کار حضور دارند.

محمدخانی در ادامه تصریح کرد: خیران نه در حوزه درمان و توان بخشی بلکه در ایام پیک کرونا نیز به یاری هلال احمر شتافتند و با تهیه وسایل ضدعفونی و کمک معیشت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیران یک میلیارد تومان به بخش درمان هلال احمر سمنان کمک کردند

خیران یک میلیارد تومان به بخش درمان هلال احمر سمنان کمک کردند