مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 07:052020-08-09سياسي

گسترش فرهنگ اهدای خون را مدیون رسانه ها هستیم


مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی گفت: کشور ما فرهنگ یکپارچه و متعالی اهدای خون را مدیون فرهنگسازی پیوسته رسانه ها است و سازمان انتقال خون فرهنگ اهدای داوطلبانه خون را مرهون اطلاع رسانی شفاف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی، مجید عبداللهی با تقدیر از تلاش بی وفقه خبرنگاران عرصه سلامت اظهار کرد: کشور ما فرهنگ یکپارچه و متعالی اهدای خون را مدیون فرهنگسازی پیوسته رسانه ها است و سازمان انتقال خون فرهنگ اهدای داوطلبانه خون را مرهون اطلاع رسانی شفاف است.

مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی افزود: اگر فرهنگ در بستری روشنگر و شفاف از رسانه رشد و توسعه نیابد، یک کشور هیچ وقت به بالندگی نمی رسد.

وی با اشاره به این موضوع که فرهنگ ایثار و اهدای خون توسط روزنامه نگاران و خبرنگاران اشاعه پیدا می کند گفت: گرچه ارتباطات، گسترده و تعاملی شده است اما مباحث مهمی چون اخلاق رسانه ای، مسوولیت ملی و دروازه بانی خبر هنوز چیزی است که در تخصص خبرنگاران کار آزموده است و تارسیدن به مسوولیت همگانی برای انتشار اخبار در یک جامعه تعاملی هنوز گام های بلندی باید برداریم که مهم ترین آنها گسترش سواد رسانه ای است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش فرهنگ اهدای خون را مدیون رسانه ها هستیم

گسترش فرهنگ اهدای خون را مدیون رسانه ها هستیم