مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 06:402020-08-09سياسي

اهدای 110 کمک جهیزیه به نوعروسان محروم البرزی


110 سری کمک جهیزیه در ایام عید سعید غدیر خم با تعامل و هم افزایی کمیته امداد امام خمینی (ره) و مراکز نیکوکاری استان البرز بین نوعروسان محروم البرزی اهداء شد.

- ایسنا/البرز مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: 110 سری کمک جهیزیه در ایام عید سعید غدیر خم با تعامل و هم افزایی کمیته امداد امام خمینی (ره) و مراکز نیکوکاری استان البرز بین نوعروسان محروم البرزی اهداء شد.

محمد محمدی فرد روز یکشنبه 19 مرداد در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های این نهاد در ایام عید ولایت و امامت و لزوم حمایت ویژه از خانوارهای محروم در شرایط اقتصادی سخت کنونی گفت: اقلام تحویلی کمک جهیزیه شامل یخچال، فرش، اجاق گاز، جاروبرقی، پتو ظروف آشپزخانه بود که تحویل نوعروسان نیازمند شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدی فرد با اشاره به لزوم پاسداشت رزمندگان خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا افزود: حضور کاروان شادی در بیمارستان امام علی (ع) با اجرای برنامه های متنوع سرود، مولودی خوانی و تجلیل از کادر درمان که در شرایط کنونی فداکارانه مشغول خدمت به بیماران کرونایی هستند به عنوان ویژه برنامه روز عید سعید خم حال و هوای معنوی را در بین کارکنان این واحد درمانی ایجاد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 110 کمک جهیزیه به نوعروسان محروم البرزی

اهدای 110 کمک جهیزیه به نوعروسان محروم البرزی