مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 06:302020-08-09سياسي

سرمایه گذار پروژه پیچ زندان همدان اجازه گودبرداری ملک را ندارد


رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر همدان گفت: گودبرداری از مراحل ساخت و ساز است و شهرداری همدان باید پس از صدور پروانه به سرمایه گذار پروژه پیچ زندان همدان اجازه ادامه کار بدهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر کاوسی امید پیش از ظهر یکشنبه در صحن شورای شهر همدان با تأکید بر اینکه هیچ گونه مخالفتی با سرمایه گذاری نداریم؛ اعلام کرد: به صورت مشخص با سرمایه گذار پروژه پیچ زندان و با هیچیک از شهروندان مشکل ندارم.

با تأکید بر اینکه بحث سرمایه گذار و حقوق عامه هر دو باید محترم دانسته شود؛ گفت: احترام سرمایه گذار به عنوان شخصی که شغل ایجاد می کند و مورد تأکید مقام معظم رهبری است؛ حائز اهمیت است و بر قدم های آنان در راستای توسعه و آبادانی، بوسه می زنیم.

وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاری مولد همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده است، بیان کرد: در زمینه پروژه پیچ زندان دو مبحث قانونی و فنی مطرح است.

مصوبه کمیسیون ماده 5 مشروط بر ارائه پیوست های ترافیکی است که به مبحث پیوست های تکمیلی از جمله فرهنگی، اجتماعی و بهداشتی هم اشاره شده و باید ارائه شود کاوسی امید با اشاره به مصوبات کمیسیون ماده 5 مبنی بر تأیید این پروژه بزرگ سرمایه گذاری؛ گفت: مصوبه کمیسیون ماده 5 مشروط بر ارائه پیوست های ترافیکی است که به مبحث پیوست های تکمیلی از جمله فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذار پروژه پیچ زندان همدان اجازه گودبرداری ملک را ندارد

سرمایه گذار پروژه پیچ زندان همدان اجازه گودبرداری ملک را ندارد