مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 06:252020-08-09بين الملل

چرا BBC فارسی این روزها زیاد گاف می دهد


روزهای اخیر بی بی سی فارسی بیش از هر زمان دیگری گاف می دهد، بیشتر از هر وقت دیگری اخبار غیرموثق منتشر می کند و بی پرده تر از گذشته علیه منافع مردم ایران موضع می گیرد.

-   * سفر الکاظمی به ایران و یک کشف عجیب!  در ادامه سیاست های غیرحرفه ای این رسانه انگلیسی، بی بی سی فارسی در جهت تخریب روابط ایران و کمرنگ کردن آثار مثبت سفر نخست وزیر جدید عراق به ایران مدعی شد که دیدار الکاظمی با رهبر انقلاب در اتاقی غیر معمول برگزار شده است؛ موضوعی که با واکنش هایی هم در فضا مجازی روبرو شد.

  این ادعا درحالی است که برخلاف ادعای بی بی سی فارسی محل دیدار نخست وزیر جدید عراق  در یکی از سالن های دفتر رهبری بوده که پیش از این در دیدارهای دیگر از جمله دیدار رییس جمهور و اعضای هیئت دولت در تاریخ 1398/5/30  و دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری در تاریخ 1398/7/4  مورد استفاده قرار گرفته بود.

  * نقل قول از فردی که یک سال پیش فوت کرده BBC فارسی برای داغ کردن موضوع آتش سوزی های ایران در اواسط تیرماه امسال به نقل از هومن قدوسی شهردار گرمدره از انفجار سیلندر در غرب استان تهران خبر داد، درحالی که هومن قدوسی پارسال فوت کرده بود.

  * تکرار دوباره شایعه و عقب نشینی اجباری البته بی بی سی به راحتی دست از این شایعه برنداشت و چند هفته پیش با تکرار مجدد شایعه انفجار غرب استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا BBC فارسی این روزها زیاد گاف می دهد

چرا BBC فارسی این روزها زیاد گاف می دهد