مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 06:252020-08-09اقتصادي

100 پرونده مالیاتی برای تراکنش های بالای 100 میلیارد تومان در هرمزگان تشکیل شده است


رصد تراکنش های بالا در شبکه بانکی برای اخذ مالیات از آنها موجب شده تا بتوانیم 100 پرونده مالیاتی از تراکنش های بالای 100 میلیارد تومان در هرمزگان تشکیل دهیم.

- رضا شاکر مریدی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: وقتی صحبت از افزایش آمار اخذ مالیات در هرمزگان می شود، مطلقا به معنای فشار به کسبه و فعالان اقتصادی استان نیست بلکه تمرکز ما بر جلوگیری از فرارهای مالیاتی و اخذ مالیات از بخش هایی است که فعالیت اقتصادی دارند اما مالیات پرداخت نمی کنند.

وی افزود: در همین زمینه رصد تراکنش های بالای مالی در شبکه بانکی به طور دقیق در حال انجام است و 100 پرونده مالیاتی برای تراکنش های بالای 100 میلیارد تومان در استان تشکیل شده است که صدور برگه مالیاتی برای صاحبان این تراکنش ها و دعوت از آنها به منظور بررسی این تراکنش ها جهت اخذ مالیات در حال انجام است.

مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان در بیان سهم کسبه از کل مالیات دریافتی در استان نیز عنوان کرد: کل مالیاتی که از کسبه در کل استان دریافت می شود معادل 4 درصد از کل درآمد مالیاتی استان است و لذا ما در این بخش، با تعامل کامل عمل می کنیم.

مریدی درباره نقش امور مالیاتی در حمایت از تولید نیز گفت: در سال 98 معادل 350 میلیارد تومان استرداد مالیات ارزش افزوده به صادرکنندگان و تولیدکننندگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 پرونده مالیاتی برای تراکنش های بالای 100 میلیارد تومان در هرمزگان تشکیل شده است

100 پرونده مالیاتی برای تراکنش های بالای 100 میلیارد تومان در هرمزگان تشکیل شده است