مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 06:152020-08-09بين الملل

نشست مهم پارلمان عراق با وزرای دفاع و کشور درباره تداوم حملات آنکارا


کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق از نشست امنیتی مهم در هفته جاری با حضور وزرای کشور و دفاع درباره تداوم حملات آنکارا به شمال این کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق، زمان بررسی پرونده اقدام آنکارا به بمباران شمال این کشور و نقض حاکمیت عراق را اعلام کرد.

عبدالخالق العزاوی عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق در گفت وگو با پایگاه خبری المعلومه تصریح کرد که اقدام ترکیه در بمباران روستاها و مناطق کشاورزی در شمال عراق یک پرونده حساس ومورد توجه ویژه کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان است.

وی افزود: نشست گسترده ای در هفته جاری با وزرای کشور و دفاع عراق برگزار خواهد شد و طی آن چندین پرونده مهم از جمله پرونده بمباران شمال عراق از سوی ترکیه بررسی و مورد مناقشه قرار خواهد گرفت.

این نماینده عراقی تاکید کرد: بمباران شمال کشور از سوی ترکیه در آنِ واحد، یک پرونده انسانی و امنیتی ویژه است و آوارگی ده ها خانوار عراقی بیانگر لزوم اتخاذ تصمیمات لازم برای توقف این مسأله و اقدام برای حمایت از خانواده های عراقی است.

ترکیه  از 14 ژوئن گذشته عملیات گسترده با نام پنجه عقاب و از 17 ژوئن عملیات پنجه ببر را در شمال عراق،  با هدف نابودی عناصر حزب کارگران کردستان (پ.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست مهم پارلمان عراق با وزرای دفاع و کشور درباره تداوم حملات آنکارا

نشست مهم پارلمان عراق با وزرای دفاع و کشور درباره تداوم حملات آنکارا