مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 06:152020-08-09سياسي

حمایت از سرمایه گذار به شیوه «یک بام و دو هوا» ممکن نیست


رییس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان گفت: حمایت از سرمایه گذار توسط مجموعه شهرداری همدان به شیوه «یک بام و دو هوا» ممکن نیست.

- همدان - رییس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان گفت: حمایت از سرمایه گذار توسط مجموعه شهرداری همدان به شیوه یک بام و دو هوا ممکن نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین قراباغی صبح یکشنبه در صحن شورای شهر همدان گفت: متأسفانه همواره شعار حمایت از سرمایه گذار و پهن کردن فرش قرمز زیر پای آنان را در شهر همدان سر می دهیم؛ اما در عمل حمایتی از سرمایه گذار چه در حوزه دولتی و چه مدیریت شهری شاهد نبودیم.

حسین قراباغی عملکرد برخی از شهرهای کشور در جذب سرمایه گذار را موفق ارزیابی کرد و افزود: مدیران این منطقه، ابتدای امر اجازه کار می دهند و سپس با سرمایه گذار، حساب و کتاب می کنند؛ در حالی که در شهر همدان ابتدای امر چرتکه می اندازند، منافع مدیریت شهری دیده می شود و سپس اجازه سرمایه گذاری می دهند که گاهی اگر سنگ در حین کار، زیر پای سرمایه گذار نیندازند هم جای شکر دارد.

وی اظهار کرد: سرمایه گذارانی که آبرو و هستی خود را در چرخه اقتصادی قرار داده اند و قطعاً نمی خواهند سرمایه چند میلیاردی خود را صرف دلالی و آسیب به اقتصاد کشور کنند؛ باید همه جانبه حمایت شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از سرمایه گذار به شیوه «یک بام و دو هوا» ممکن نیست

حمایت از سرمایه گذار به شیوه «یک بام و دو هوا» ممکن نیست