مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 06:152020-08-09فناوري

جاسوسی از ترافیک اینترنت ماهواره ای با تلویزیون های عادی


آسیب پذیری های امنیتی تجهیزات اینترنت ماهواره ای، به هکرها امکان داده تا با صرف هزینه 300 دلاری به محتوای داده های کاربرانی که از این خدمات استفاده می کنند، - دسترسی یابند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از زد دی نت، ضعف های امنیتی نفوذ به ترافیک خدمات اینترنت ماهواره ای را ممکن می کند و برای این کار صرف هزینه چندصد دلاری و استفاده از تجهیزات تلویزیون خانگی کافی است.

استفاده از این روش از فاصله چند هزار کیلومتری از محل ارائه خدمات ممکن است اما کشف و شناسایی نفوذ انجام شده بدین شیوه تقریباً غیرممکن است.

محققان دانشگاه آکسفورد ترافیک اینترنت ماهواره ای کشتی های مختلف، شرکت های حقوقی، ارائه دهندگان خدمات اینترنت اشیا و غیره را با شناسایی آسیب پذیری های تجهیزات شرکت های خدمات اینترنت ماهواره ای به سادگی هک کردند.

آنها همه این کارها را از دفتری در انگلیس انجام داده اند.

باید توجه داشت در اکثر موارد ترافیک اینترنت ماهواره ای به منظور تسریع در انتقال داده ها رمزگذاری نمی شود و همین آسیب پذیری مهم سرقت این اطلاعات را برای هکرها تسهیل می کند.

محققان برای دسترسی به این اطلاعات از یک دیش ماهواره ای 90 دلاری و یک گیرنده 200 دلاری که برای دریافت تصاویر ویدئویی شبکه های ماهواره ای به کار می رود، استفاده کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاسوسی از ترافیک اینترنت ماهواره ای با تلویزیون های عادی

جاسوسی از ترافیک اینترنت ماهواره ای با تلویزیون های عادی