مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 06:002020-08-09سياسي

ضرورت توجه هیئات مذهبی به حفظ سلامت مردم در مراسم عزای حسینی


رییس شورای هیئات های مذهبی خراسان رضوی گفت: عزاداری امام حسین(ع) باید به شیوه ای انجام شود که سلامتی اعضای هیئت و مردم به خطر نیفتد.

  - مشهد ـ رییس شورای هیئات های مذهبی خراسان رضوی گفت: عزاداری امام حسین(ع) باید به شیوه ای انجام شود که سلامتی اعضای هیئت و مردم به خطر نیفتد.

  سید مهدی طباطبایی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مراسم عزاداری در ماه محرم فقط در فضاهای باز و با رعایت کامل مسائل بهداشتی بدون هیچ منعی برگزار می شود.

فضاهای باز شامل استفاده از ظرفیت فضای باز مدارس دولتی و خیابان ها می شود، اما باید درنظر داشت که نحوه عزاداری مزاحمتی برای دیگران ایجاد نکند.

رییس شورای هیئات مذهبی خراسان رضوی با اشاره به اینکه امام حسین (ع) را نمی توان غریب گذاشت و بر ما واجب است عزاداری امام حسین (ع) را برگزار کنیم اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا نحوه عزاداری باید طوری باشد که افراد با شرکت در این مراسم بیمار نشوند لذا عزاداری امام حسین (ع) باید به شیوه ای انجام شود که سلامتی اعضای هیئت و مردم به خطر نیفتد.

وی ادامه داد: از همین رو اگر فردی در مراسم عزاداری بیمار شد، برگزارکنندگان آن مراسم در مقابل به خطر انداختن سلامتی فرد مسئول خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه هیئات مذهبی به حفظ سلامت مردم در مراسم عزای حسینی

ضرورت توجه هیئات مذهبی به حفظ سلامت مردم در مراسم عزای حسینی