مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 05:402020-08-09سياسي

افشاگری بی سابقه فتاح درباره املاک در اختیار مسئولان


رییس بنیاد مستضعفان با حضور در یک برنامه تلویزیونی درخصوص مستغلات تحت تملک افراد خاص و ارگان ها افشاگری بی سابقه ای کرد از ساخت جکوزی و سونا در کاخ مرمر تا تصرفات غیرقانونی مقامات و برخی نهادها.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، سید پرویز فتاح، رییس بنیاد مستضعفان با حضور در برنامه نگاه یک در خصوص بازپس گیری و مستغلات تحت تملک افراد خاص گفت: در روز معارفه بنده در این سمت گفته بودم که برای بازپس گیری این املاک و مستغلات اقدام خواهم کرد و به طرق قانونی، در این باره قبل از آنکه ما وارد مراحل قانونی شویم برخی مانند خبرگزاری ایرنا و دانشکده خبر خودجوش اقدام به واگذاری املاک نمودند اما برخی هم از راه و روند همکاری فاصله گرفته اند.

کاخ مرمرفتاح: در طبقه دوم کاخ مرمر حمام، سونا و جکوزی ساخته‌اند! فتاح در خصوص باز پس گیری کاخ مرمر بیان کرد:​ این بنا سال ها در تملک هاشمی رفسنجانی و سپس در دست تشخیص مصلحت بود و زمانی که دولت قصد بهره برداری دیگری از این ملک را داشت با همکاری روحانی کاخ مرمر باز پس گرفته و با همکاری سازمان میراث فرهنگی قرار شد این بنا تبدیل به موزه گردد.

بازسازی های لازم انجام شد اما هنوز هم آثار دردناکی در این کاخ خود نمایی می کند زیرا در این کاخ آسانسور نصب کرده اند، حمام و جکوزی برقرار کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری بی سابقه فتاح درباره املاک در اختیار مسئولان

افشاگری بی سابقه فتاح درباره املاک در اختیار مسئولان