مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 05:302020-08-09سياسي

برگزاری نخستین جشنواره «رسانه ایثار و رسانه» در گیلان


مدیرکل بنیاد شهید گیلان، از برگزاری نخستین جشنواره «ایثار و رسانه» به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: - ایسنا/گیلان مدیرکل بنیاد شهید گیلان، از برگزاری نخستین جشنواره ایثار و رسانه به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: این جشنواره به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

عبدالله پاکاری در گفت وگو با ایسنا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از مهمترین اولویت های خبرنگاران عنوان کرد و گفت: خبرنگاران با فعالیت در عرصه ایثار و شهادت، ایثارگری های شهیدان و ایثارگران سرافراز را به جامعه و به خصوص نسل جوان منتقل می کنند.

وی با بیان اینکه رزمندگان در دوران دفاع مقدس رشادت های بزرگی را خلق کردند، افزود: باید این رشادت ها به نحو احسن در جامعه بازگو شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، رسانه را موثرترین عنصر برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و تصریح کرد: شهدای ما پیام هایی داشتند که وظیفه اصحاب رسانه انتقال این پیام ها به مردم و مسئولان است.

پاکاری، هزینه کردن برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را نوعی سرمایه گذاری دانست و عنوان کرد: برگزاری یادواره های شهدا فرصت بی نظیری برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین جشنواره «رسانه ایثار و رسانه» در گیلان

برگزاری نخستین جشنواره «رسانه ایثار و رسانه» در گیلان