مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 05:152020-08-09سياسي

تکلیف شرکت ملی نفت به تامین یک میلیون تن قیر برای آسفالت راه های روستایی


نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای شرکت ملی نفت را مکلف به تامین یک میلیون تن قیر برای آسفالت راه های روستایی و عشایری و شهرهای با جمعیت زیر 50 هزار نفر کردند.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای شرکت ملی نفت را مکلف به تامین یک میلیون تن قیر برای آسفالت راه های روستایی و عشایری و شهرهای با جمعیت زیر 50 هزار نفر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) جزییات طرح الحاق یک بند به تبصره 1 قانون بودجه سال 1399 کل کشور موسوم به طرح قیر رایگان را به تصویب رساندند که متن ماده واحده به شرح زیر است: ماده واحده ماده واحده- یک بند به شرح زیر به عنوان بند(ز) به تبصره(1) قانون بودجه سال 1399 کل کشور مصوب 26/ 12/ 1398 الحاق می شود: 1- شرکت ملی نفت ایران موظف است نسبت به تأمین یک میلیون تن قیر تا سقف مبلغ چهل هزار میلیارد (40/000/000/000/000) ریال اقدام و در سقف سهمیه های زیر به صورت ماهانه در اختیار دستگاه های اجرایی ذیل الذکر قرار دهد.

1-1- پنجاه درصد (50%) در اختیار وزارت راه و شهرسازی برای آسفالت راه های فرعی و روستایی و روکش آسفات شبکه راه های اصلی، فرعی و روستایی و عشایری و معابر محلات هدف بازآفرینی شهری و طرح های مسکن مهر 1-2- بیست و یک درصد (21%) در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جهت آسفالت معابر و بهسازی رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف شرکت ملی نفت به تامین یک میلیون تن قیر برای آسفالت راه های روستایی

تکلیف شرکت ملی نفت به تامین یک میلیون تن قیر برای آسفالت راه های روستایی