مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 05:102020-08-09سياسي

برکناری برایان هوک چراغ سبز ترامپ به ایران برای مذاکره بود


«عبدالرضا فرجی راد» تحلیلگر مسائل سیاست خارجه با اشاره به برکناری نماینده ویژه آمریکا در امور ایران گفت: «ترامپ تلاش دارد این پیام را به ایران بدهد که علیرغم اینکه ایرانی ها منتظر هستند تا با جو بایدن به توافق برسند، - عبدالرضا فرجی راد تحلیلگر مسائل سیاست خارجه با اشاره به برکناری نماینده ویژه آمریکا در امور ایران گفت: ترامپ تلاش دارد این پیام را به ایران بدهد که علیرغم اینکه ایرانی ها منتظر هستند تا با جو بایدن به توافق برسند، اما اگر او نیز رییس جمهور شود به سرعت با ایرانی ها به توافق خواهد رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ تحلیل گر مسائل آمریکا ضمن تحلیل سخان اخیر ترامپ مبنی بر مذاکره با ایران و دخالت دول خارجی در انتخابات آمریکا به آثار این سخنان در انتخابات آمریکا و روابطش با ایران پرداخت.

دونالد ترامپ رییس جمهور ایالات متحده آمریکا در نشست خبری اخیر خود با بیان اینکه در صورت پیروزی در انتخابات پیش رو، خیلی سریع با ایران به توافق خواهد رسید، ادعا کرد: ایران برای توافق خود را به آب و آتش می زند ولی آنها منتظر هستند ببینند چه پیش می آید چراکه تمایل بیشتری دارند که با بایدن معامله کنند.

وی همچنین در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازادعایی مقام های اطلاعاتی آمریکا در خصوص تلاش ایران، روسیه و چین برای دخالت در انتخابات ریاست جمهوری این کشور گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برکناری برایان هوک چراغ سبز ترامپ به ایران برای مذاکره بود

برکناری برایان هوک چراغ سبز ترامپ به ایران برای مذاکره بود