مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 05:002020-08-09ورزشي

ضوابط برگزاری عزاداری ماه محرم ابلاغ شد/ پذیرایی و برپایی ایستگاه صلواتی ممنوع


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: برگزاری ایستگاه های صلواتی و انجام هرگونه پذیرایی نیز در ایام محرم ممنوع است و انتظار داریم روند انجام کمک های مومنانه در ماه محرم ادامه یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛ محمدابراهیم الهی تبار در نشست ستاد استانی استان کرمانشاه در ادامه ضمن اشاره به مسوولیت نظارتی ستاد گفت: برگزاری ایستگاه های صلواتی و انجام هرگونه پذیرایی نیز در ایام محرم ممنوع است و انتظار داریم روند انجام کمک های مومنانه در ماه محرم ادامه یابد.

الهی تبار در ادامه به افزایش فضاهای برگزاری کنکور سراسری اشاره کرد و بیان داشت: در کنکور ارشد و دکترا پروتکل های بهداشتی به صورت بسیار مناسب رعایت شد و آمادگی لازم را برای برگزاری کنکور سراسری نیز داریم و هماهنگی های لازم با محوریت دانشگاه رازی به عنوان متولی آزمون انجام شده است در همه شهرستانها نیز نماینده را مشخص می کنند.

وی افزود: تمامی سالن ها و امکانات ادارات ورزش و جوانان باید برای برگزاری کنکور آماده شود و پیش بینی و تدبیر برای استقرار سیستم های الکترونیکی در گیت های ورودی انجام و توصیه های بهداشتی به صورت دقیق رعایت شود؛ تأکید می کنم که حفظ سلامت عموم مردم اولویت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضوابط برگزاری عزاداری ماه محرم ابلاغ شد/ پذیرایی و برپایی ایستگاه صلواتی ممنوع

ضوابط برگزاری عزاداری ماه محرم ابلاغ شد/ پذیرایی و برپایی ایستگاه صلواتی ممنوع