مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 04:552020-08-09سياسي

رییس کل دادگستری مازندران: مدیران متخلف اقتصادی را به دستگاه قضایی معرفی کنید


به گزارش  خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت الاسلام محمدصادق اکبری رییس کل دادگستری مازندران صبح امروز در جلسه اقتصاد مقاومتی دادگستری مازندران اظهار کرد: به نظر می رسد بیان تکرار مشکلات اقتصادی تولیدکنندگان استان در همه جلسات، نشانه بی توجهی و لاینحل بودن مسائل است و این خوب نیست و در واقع هدر دادن فرصت خدمت رسانی به مردم است.

وی با تأکید بر این نکته که جلسات بدون خروجی و حتی حل مقطعی مشکلات تولیدکنندگان فایده ای ندارد، افزود: امروز دغدغه تولید و حفظ اشتغال از زبان دستگاه قضایی نیز بلند شده است و این نشانه همراهی سران قوا با منویات مقام معظم رهبری در حوزه جهش تولید است.

آمادگی دستگاه قضا برای تشکیل دادگاه ویژه تجارت رییس کل دادگستری مازندران با اشاره به این نکته که دادگستری استان برای حل مشکلات قضایی بین تولیدکنندگان و بانک ها آمادگی ایجاد شعبه ویژه رسیدگی به پرونده های بخش تولید و صنعت را دارد ، بیان کرد: تشکیل دادگاه ویژه تجاری و بهبود کسب و کار در واقع حفظ شأن و جایگاه سرمایه گذاران در حوزه تولید و صنعت است.

اکبری تصریح کرد: ایجاد رویه یکسان رسیدگی به دعاوی حوزه صنعت و تولید سبب حل سریع تر مشکلات می شود؛ بسیاری از مشکلات فعلی از جمله تملک واحدهای تولیدی و صنعتی، امهال تسهیلات، سودهای بانکی غیرمتعارف، اهلیت سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کل دادگستری مازندران: مدیران متخلف اقتصادی را به دستگاه قضایی معرفی کنید

رییس کل دادگستری مازندران: مدیران متخلف اقتصادی را به دستگاه قضایی معرفی کنید