مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 04:552020-08-09اقتصادي

همکاری اقتصادی محور گفت وگوی مقامات ازبکستان و کانادا


سفیر آکردیته ازبکستان در کانادا با نماینده کانادا در اتحادیه اوراسیا به صورت ویدئویی دیدار و طرفین گسترش بیش از پیش همکاری های اقتصادی بین دو کشوررا بررسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، جولان وهاب اف سفیر آکردیته ازبکستان در کانادا با دارسی فرن نماینده کانادا در اتحادیه اوراسیا در دیداری ویدئویی گسترش بیش از پیش همکاری های اقتصادی بین دو کشوررا بررسی کردند.

وهاب اف در این دیدار گزارشاتی را در مورد اولویت های همکاری جمهوری با نهادهای مالی خارجی در چارچوب اجرای طرح های بزرگ سرمایه گذاری در اختیار طرف کانادایی قرار داد.

طرفین بر همکاری ها با موسسات مالی مانند بانک جهانی، صندوق بین المللی پول، بانک توسعه آسیا، بانک توسعه و بازسازی اروپا، بانک توسعه اسلامی، بانک سرمایه گذاری اروپا و همچنین آژانس های خارجی صادراتی – اعتباری تأکید کردند.

همچنین گزارشاتی در مورد حوزه های ازبکستان مورد علاقه طرف کانادا برای برقراری همکاری ها از جمله زمینه های نفت و گاز، صنعت معدن، ماشین سازی، کشاورزی، غذایی، صنعت نساجی و گردشگری در اختیار طرف کانادا قرار داده شد.

فرن اظهار داشت: با توجه به اصلاحات در دست انجام در ازبکستان، کرپراسیون توسعه صادرات کانادا موضوع برقراری و گسترش همکاری ها با دولت و نهادهای مالی جمهوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری اقتصادی محور گفت وگوی مقامات ازبکستان و کانادا

همکاری اقتصادی محور گفت وگوی مقامات ازبکستان و کانادا