مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 04:502020-08-09سياسي

جزییات دیدار هاشمی و قالیباف/ رسانه های ما در سخت ترین شرایط اقتصادی هستند


رییس شورای شهر تهران در مورد جزییات دیدارش با قالیباف توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: در این جلسه به قالیباف گفتم که در حال حاضر برخی از قوانین وجود دارد ولی خوب اجرا نمی شود که لازم است مجلس به این حوزه ورود کرده و نظارت بر قوانین را مدنظر قرار دهد.

- رییس شورای شهر تهران در مورد جزییات دیدارش با قالیباف توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: در این جلسه به قالیباف گفتم که در حال حاضر برخی از قوانین وجود دارد ولی خوب اجرا نمی شود که لازم است مجلس به این حوزه ورود کرده و نظارت بر قوانین را مدنظر قرار دهد.

گزارش ایسنا، محسن هاشمی صبح امروز پیش از آغاز جلسه شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به دیدار اخیرش با قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه که بیش از یک ساعت به طول انجامید، مباحث مختلفی در دیدار با قالیباف همچون انتخابات شوراها و لوایح و طرح هایی که در حال حاضر در مجلس باقی مانده است؛ انجام شد.

رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه مشکلات شهری و شهرداری و نیازهای لازم جهت حمایت از حمل و نقل عمومی در تهران نیز از دیگر مباحث مطرح شده در این دیدار بود، گفت: همچنین در این جلسه به قالیباف گفتم که در حال حاضر برخی از قوانین وجود دارد ولی خوب اجرا نمی شود که لازم است مجلس به این حوزه ورود کرده و نظارت بر قوانین را مدنظر ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات دیدار هاشمی و قالیباف/ رسانه های ما در سخت ترین شرایط اقتصادی هستند

جزییات دیدار هاشمی و قالیباف/ رسانه های ما در سخت ترین شرایط اقتصادی هستند