مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 04:402020-08-09سياسي

لزوم تغییر فرآیندهای خدمت رسانی و انجام ماموریت های پلیس به فناور محور


رییس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه پلیس پیشگیری نقش اساسی و محوری در ایجاد تحرک و تحول پرشتاب در سازمان نیروی انتظامی دارد، گفت: فلسفه وجودی نیروی انتظامی خدمتگزاری به مردم است لذا با جهش تحول در خدمات رسانی فناورانه شاهد تحول در کلانتری ها و پاسگاه .

- لزوم تغییر فرآیندهای خدمت رسانی و انجام ماموریت های پلیس به "فناور محور" رییس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه پلیس پیشگیری نقش اساسی و محوری در ایجاد تحرک و تحول پرشتاب در سازمان نیروی انتظامی دارد، گفت: فلسفه وجودی نیروی انتظامی خدمتگزاری به مردم است لذا با جهش تحول در خدمات رسانی فناورانه شاهد تحول در کلانتری ها و پاسگاه ها و تحرک بیشتر در ناجا خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار مهدی معصوم بیگی در جلسه شورای عمومی پلیس پیشگیری ناجا ضمن گرامی داشت دهه مبارک ولایت و امامت و تبریک میلاد باسعادت امام هادی (ع) و اعیاد قربان و غدیر خم و با اشاره به دیدارش با خانواده کارکنان ناجا که اخیرا در اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند، با مردم لبنان که در پی انفجار مهیب در بندر بیروت عده ای جان خود را از دست دادند و زخمی شدند، ابراز همدردی کرد.

وی با اشاره به اهمیت و گستردگی دامنه فعالیت های پلیس پیشگیری در سراسر کشور عنوان کرد: این پلیس به لحاظ تنوع و تعدد مأمور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تغییر فرآیندهای خدمت رسانی و انجام ماموریت های پلیس به فناور محور

لزوم تغییر فرآیندهای خدمت رسانی و انجام ماموریت های پلیس به فناور محور