مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 04:352020-08-09فرهنگي

«بمب»مقام اول جشنواره فیلمهای یک دقیقه ای قرنطینه را کسب کرد


رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از کسب مقام اول بخش ویژه اولین جشنواره بین المللی فیلمهای یک دقیقه ای قرنطینه توسط این مرکز خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شریف اسلامی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: فیلم انیمیشن بمب از تولیدات حوزه هنری استان به کارگردانی حمید شیرمردی در اولین جشنواره بین المللی فیلمهای یک دقیقه ای قرنطینه عنوان نخست را کسب کرد.

وی بیان کرد: این فیلم در قالب انیمیشن به تهدیدات ویروس کرونا برای جامعه و لزوم فاصله گذاری اجتماعی می پردازد و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تولید شده است.

اسلامی اظهار داشت: آیین اختتامیه این جشنواره با حضور هنرمندان و مسئولان شهرداری تهران در برج میلاد برگزار شد و این فیلم در میان 86 فیلم راه یافته به بخش مسابقه این جشنواره توانست مقام اول و لوح طلایی جشنواره را از آن خود کند.

رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: رضا بنفشه خواه، سعید سلطانی، وحید موساییان، غلامحسین شاه علی، سیروس کهوری نژاد، آزیتاموگویی، ساغر خواجه امیری داوری این جشنواره را بر عهده داشتند.

وی افزود: فیلم بمب پیش از این به همراه 8 فیلم دیگر از حوزه هنری استان بخش مسابقه جشنواره فیلم کووید 19 هندوستان راه یافته و در آن کشور به نمایش درآمده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بمب»مقام اول جشنواره فیلمهای یک دقیقه ای قرنطینه را کسب کرد

«بمب»مقام اول جشنواره فیلمهای یک دقیقه ای قرنطینه را کسب کرد